Loading...

19 Aralık 2010 Pazar

Yoğurt kovasından çöp kovasına...

 Oğlumun odasına bir çöp kutusu yapayım dedim. Baktım hazırlarda istediğim desende birşeyler yok, iş başa düştü. Bu tişört küçülenlerdendi ama arabalı olduğu için kimseye vermemiştim lazım olur diye.

 Bizimkinin odası yarışçı temalıya:) arabalı ne görsek saklıyoruz.






        Nasıl yaptığıma gelince, basit. Tişörtü kovaya göre kesip diktim sıkıca. Saksı şeklinde oluyor kesince. Kovanın içini de boyadım. Bu kadaaar... Oğlum zevkle kullanıyor şimdi:)


         Bu arada sadece kaçamak giriyorum nete, hiç vaktim kalmıyor. Oğlum kreşe gidince daha çok vaktim kalır sanmıştım ama malesef. Yarım gün gittiği için daha çok vaktimi alıyor onunla uğraşmak. Bloglara da bakamıyorum fazla kimbilir neler kaçırdım:( neyse sağlık olsun diyelim artık...

2 yorum:

ÖZLEMCE dedi ki...

çok değişik olmuş.ben çok beğendimmmm.elinize sağlıkk

minihobi dedi ki...

teşekkür ederim özlemce beğenmenize sevindim:)