Loading...

15 Şubat 2013 Cuma

Güllü mumlarım... Peçete transferi...

       Eski mumlarımı peçeteledim. Önce direk mumun üzerine yapıştırdım fakat çok silik çıktı peçetenin rengi, ben de herzamanki gibi bir kat beyaz boyayıp daha sonra yapıştırdım. Şunu öğrenmiş oldum, mumun üzerine boyamadan da peçete transferi olabiliyor.

        Gülleri kendim dizayn ettim, çok koyu, yeşil-siyah yerleri fazla tercih etmedim. Bu arada insanın zevkleri nasıl da değişiyor zamanla onun farkına vardım. Önceleri gül resimlerini hiç sevmezdim. Şimdi bayılıyorum. Perdelerim bile gül desenli oldu:) Vur deyince öldürdüm galiba:)  


Hoşçakalıııın...






 



4 yorum:

Banuca dedi ki...

Gül hastalığı bende de var, yaşlandıkça romantik mi oldum ne :))
Mumların çok güzel olmuş gerçekten, çok sevdiiim :)

minihobi dedi ki...

Teşekkür ederim ablacığım.Yaşlandıkça demeyelim de yaş aldıkça olsun o:) yaşlı deyince insanın beli bükük yaşlılar geliyor aklına, ama tespitin doğru sanırım ben de yaş aldıkça sevdim gülleri:)

mavii dedi ki...

ben telden bakınca bu yayınlarını görmemiştim naptın sen yayın bombardımanı mı kuzum hangi birine bakıcaz şaştım kaldım çok güzel olmuş mumlar

minihobi dedi ki...

hoşgeldin mavişim, yaptık işte birşeyler:)